Henkilökunta, Fysioterapia, klassinen ja urheiluhieronta, jäsenkorjaus ja jalkahoito

Pirjo Hakala, Vastaava Fysioterapeutti (äitiyslomalla)

Koulutukset; Useita tuki- ja liikuntaelinsairauksien koulutuksia; alaraaja-, selkä-, rintaranka- ja olkapää- koulutuksia, lihaskalvokoulutuksia sekä urheiluterapian jatkokoululutus.
Työnkuva; urheilufysioterapia, tuki- ja liikuntaelinsairauksien fysioterapia, liikuntaryhmät, erityisliikunta, lastenterapia, neurologinen kuntoutus.

Tanja Mikkonen, Fysioterapeutti

Työnkuva; tuki- ja liikuntaelinsairauksien fysioterapia, liikuntaryhmät, erityisliikunta, lastenterapia, neurologinen kuntoutus.

Yhteystiedot töihin; Puh. 06 871528

Janne Vehkoja, Koulutettu hieroja

Työnkuva; Klassinen ja urheiluhieronta, jäsenkorjaus sekä kuivakuppaus

Olen Koulutettu Hieroja Janne Vehkoja. Valmistuin hierojaksi Kaustiselta keväällä 2014. Olen aina ollut kiinnostunut ihmisen hyvinvointiin liittyvissä asioissa. Jääkiekko harrastukseni antoi siihen lisäkipinää. Teen Kannuksen FysioSportti-X:n tiloissa töitä torstaisin.

*Kuivakuppaus\liukukuppaus on nimensä mukaisesti perinteisen kuppauksen nykyaikaisempi muoto. Kuivakuppausta voidaan käyttää myös perinteisen hieronnan yhteydessä auttamaan lihasjumien aukaisemisessa. Kuivakuppauksesta on saatu apua erilaisissa kiputiloissa (esim. migreeni, rannekanavaoireyhtymä, iskias). Helpotusta reumaoireisiin sekä astmaan.

Yhteystiedot töihin; Puh.050 5318412

Elina Boren, koulutettu hieroja (aloittaa meillä lokakuussa)

Työnkuva; Klassinen hieronta, faskiakäsittely, jäsenkorjaus ja kinesio-/tukiteippaus

Yhteystiedot töihin; Puh.044 766 1203